REKLAMA

Skuteczna firma pozycjonująca – po czym poznać?

12:19, 14.09.2017 | artykuł sponsorowany
REKLAMA
Skomentuj
Fot. materiał partnera

Od czego zacząć, jeśli chcemy wybrać dobrą firmę pozycjonującą naszą stronę? Na co koniecznie musimy zwracać w tym aspekcie uwagę? Czy są jakieś zasady, którymi w tym aspekcie należy się kierować? Poniżej przedstawiamy kilka prostych zasad, którymi należy się kierować, jeśli chodzi o wybranie skutecznej firmy pozycjonerskiej.

Skrupulatna analiza potrzeb klienta

Nie zawsze SEO musi oznaczać osiągnięcie pierwszej strony wynikowej. Tak, oczywiście, to jest jeden z jego nadrzędnych celów, ale nie jest to cel jedyny. Dobra firma pozycjonerska, zapyta, na czym dokładnie będzie zależało potencjalnemu klientowi. Wedle tych potrzeb, będzie też ona dobierała działania pozycjonerskie a także te, które w bezpośredni sposób są związane z podniesieniem widoczności strony. Czasem może być to klasyczne SEO, czasem zaś takich działań może być więcej.

SEO to nie są żadne cuda ani wiedza tajemna

Musimy pamiętać, że SEO w dużej mierze opiera się na analizie algorytmów Google. Tak naprawdę, to czysta analiza tego, jakie obecnie są trendy w Sieci. Dla każdej branży, trendy są inne. Skrupulatna analiza konkretnej branży, będzie podstawą do zaczęcia prac związanych z SEO. To nie jest magia, ale żeby umieć taką analizę przeprowadzić, musimy po prostu mieć wiedzę w tym zakresie. Laik, nie będzie w stanie wyciągnąć właściwych wniosków. Analiza trendów, wyników, liczb to zrobi za Ciebie Agencja SEO – http://www.the-first.pl/. Skuteczna zatrudnia specjalistów, którzy są w tym celu bardzo dobrze przeszkoleni.

Nadużywanie słowa „Gwarancja” - na to uważaj!

Jeśli chcemy mieć pewność, że wybraliśmy dobrą agencję SEO, musimy bardzo zwracać uwagę na to, co dokładnie nam ona obiecuje. Jeśli agencja SEO, daje nam „gwarancję” osiągnięcia po tygodniu czy dwóch pierwszej strony wynikowej, to znak, że coś jest bardzo nie tak i powinniśmy zachować ostrożność. Żadna firma nie jest w stanie dać nam 100% gwarancji tego, że strona w konkretnym czasie znajdzie się na pierwszej stronie wynikowej. Owszem, można snuć prognozy, na podstawie trendów czy analizy konkurencji, jednakże nigdy nie powinno się dawać klientowi pełnej gwarancji do tego, że strona znajdzie się w takim a takim czasie, na takiej a takiej pozycji.

Portfolio klientów jest bardzo ważne

To, na co koniecznie należy też zwrócić uwagę, jeśli chodzi wybór firmy pozycjonującej, to także kwestia związana z tym, jakim portfolio może się dana firma pochwalić. Oczywiście nie chodzi o udostępnianie danych poszczególnych klientów, a jedynie o to, aby pokazać rodzaj prac, które w ramach ich obsługi, były wykonywane. To nie tylko potwierdza wiarygodność danej firmy, ale też, co bardzo ważne, potwierdzi jej umiejętności a także wiedzę w wybranym przez nas zakresie.

(artykuł sponsorowany)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© czas.tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone | 2017